Brand Dubai, едно изключително креативното звено на Правителствената медийна служба (GDMO), официално стартира новия сезон на своята популярна лятна кампания #DubaiDestinations.
Провеждаща се от 4 до 31 юли, инициативата има за цел да подчертае разнообразните туристически предложения на Емирството, атракциите, подходящи за семейства, и уникалните културни и развлекателни предложения, които правят Дубай привлекателна дестинация дори в разгара на лятото.
Със силен фокус върху семейното забавление, лятната кампания включва серия от дигитални пътеводители, които съдържат специализирани списъци с детски летни лагери, закрити спортни зони, водни дейности, сезонни събития и оферти. Всеки списък е интерактивен и е придружен от координати на дестинацията, което улеснява планирането на пътуването ви.
Екипът на кампанията обясни, че инициативата е внимателно разработена, за да привлече всички членове на семейството:
„Нашите дигитални пътеводители и промоционални видеоклипове показват разнообразната гама от преживявания, предлагани в града – от климатизирани закрити развлекателни центрове, водни паркове и луксозни убежища до плажни курорти и релаксиращи семейни екскурзии – гарантирайки, че има по нещо за всеки.“
Brand Dubai подчерта значението на кампанията за подобряване на глобалния имидж на Дубай.
Кампанията кани семейства, жители и международни туристи да се потопят в жизнената енергия и уникалните атракции, които Дубай предлага през летните месеци.
Brand Dubai е създал набор от кратки видеоклипове и анимирани клипове с участието на местни и международни създатели на съдържание и инфлуенсъри. Интерактивното, визуално привлекателно съдържание помага на хората лесно да планират почивките си и да се възползват максимално от предложенията на сезона.
Друга ключова характеристика на кампанията е инициативата „Гордо от Дубай“ / Proudly from Dubai /, която представя иновативни местни бизнеси и стартиращи фирми, чиито продукти и услуги ще бъдат пригодени за летния сезон, от освежителни напитки до забавления и плажно облекло.